Organización Académica

Horarios

Primeiro Cuatrimestre

Segundo Cuatrimestre

Exames

Estructura básica

O mestrado proposto consta de 90 ECTS, repartidos en 3 cuadrimestres de 30 ECTS. Hai un total de 52,5 ECTS de carácter obrigatorio, debéndose elixir unha especialidade (22,5 ECTS) , de entre as dous dispoñibles. É obrigatorio realizar prácticas externas (6 ECTS). Por último, débese desenvolver e defender un Traballo Fin de mestrado (9 ECTS).

Tipo de materia Créditos
Obrigatorias 52.5
Optativas (especialidade) 22.5
Prácticas externas 6
Traballo Fin de Mestrado 9
TOTAL 90

oRGANIZACIÓN TEMPORAL

Durante os 2 primeiros cuadrimestres impártense 46,5 créditos comúns e obrigatorios, que poderiamos clasificar en:

  • Tecnolóxicos (27 ECTS): tratan temas de programación, renderización de imaxe, análise da contorna real, interacción co usuario, Realidade Estendida móbil e contornas virtuais colaborativas.
  • Producción (19.5 ECTS): tratan sobre a produción de contidos e os fluxos de traballo con equipos multidisciplinares, ademais de revisar o equipamento que estea dispoñible no mercado.

Para poder formar os dous perfís profesionais distintos que facilita este mestrado, definíronse 2 especialidades, sendo obrigatorio elixir unha delas. Cada especialidade consta de 6 materias obrigatorias, sumando un total de 13,5 ECTS no segundo cuadrimestre e 9 ECTS no terceiro cuadrimestre. Son as seguintes:

  •  Técnico avanzado en Realidade Estendida: profúndase na algorítmica, programación e optimización das prestacións dos sistemas que implementan os espazos virtuais.
  • Deseñador de experiencias en Realidade Estendida: profúndase na integración dos espazos virtuais nos procesos de produción xa existentes, na satisfacción do usuario e na creación de novas solucións en diversos ámbitos (deseño, produción, mantemento, adestramento…) e sectores (industria 4.0, saúde, educación…).

O terceiro cuadrimestre, ademais de profundar nos temas da especialidade elixida, dedícase a dous aspectos:

  • Desenvolvemento profesional (12 ECTS): consta dunha materia onde se tratan cuestións relacionadas co emprendemento, a innovación e a xestión dun proxecto empresarial. Por outra banda, a integración laboral foméntase con prácticas obrigatorias nunha empresa do sector.
  • Traballo Fin de Mestrado (9 ECTS): tentarase potenciar a realización de traballos de utilidade para as empresas e a colaboración entre estudantes das dúas especialidades.
Curso 1 - Semestre 1
MATERIACréd. ECTSMÓDULO
Fundamentos de programación e electrónica3Iniciación
Producción de contidos3Iniciación
Programación XR6Tecnoloxía
Modelado 3D e renderización de imaxe4.5Tecnoloxía
Interacción co usuario3Tecnoloxía
Producción de proxectos XR4.5Producción
Sistemas XR6Producción
Curso 1 - Semestre 2
MATERIACréd. ECTSMÓDULO
Proxecto en grupo6Producción
XR remota e móbil4.5Tecnoloxía
Interpretación da contorna3Tecnoloxía
Sensorización da contorna3Tecnoloxía
ESPECIALIDADE
Técnico avanzado en Realidade Estendida
Programación XR avanzada4.5Técnico avanzado
Renderización avanzada de imaxe e son4.5Técnico avanzado
Intelixencia artificial e aprendizaxe automática4.5Técnico avanzado
ESPECIALIDADE
Deseñador de experiencias en Realidade Estendida
Experiencia de usuario (UX) e gamificación4.5Deseñador de experiencias
Aplicacións industriais4.5Deseñador de experiencias
Integración de sistemas4.5Deseñador de experiencias
Curso 2 - Semestre 3
MATERIACréd. ECTSMÓDULO
Xestión, emprendemento e innovación6Desenvolvemento profesional
Prácticas externas6Desenvolvemento profesional
Traballo Fin de Mestrado9Trabajo final
ESPECIALIDADE
Técnico avanzado en Realidade Estendida
Visión por computador3Técnico avanzado
Dixitalización da contorna real 3D3Técnico avanzado
Simulación física3Técnico avanzado
ESPECIALIDADE
Deseñador de experiencias en Realidade Estendida
Interacción multimodal co usuario3Deseñador de experiencias
Realidade estendida baseada en proxección de vídeo3Deseñador de experiencias
Adaptación a outros motores gráficos3Deseñador de experiencias

Asignaturas

Iniciación

Fundamentos de programación e electrónica
(ProgElec)

3 ECTS

|

Obligatoria

|

Guía docente

Coordina:

Fraguela Rodríguez, Basilio

|

Perfil en UDC

Fundamentos de programación e electrónica
(ProgElec)

3 ECTS

|

Obligatoria

|

Guía docente

Coordina:

Fraguela Rodríguez, Basilio

|

Perfil en UDC